26 november

HEJ!
vill bara förvarna alla att jag inte har mått så bra på sistonde och inte kommer att göra det ett tag framöver..
bara så att ni inte tror att jag är sur på er eller nått.
jag behöver verkligen få vara sur.

idag har jag vart på soc möte, grina lika mkt som alltid!
imorgon blire att stanna kvar i bärke och plugga på bibblan med emman. :D<3
sen dans :)

Låt mig vara sur. Jag kommer att bli glad. Låt mig trilla. Jag kommer resa mig igen. Låt mig göra misstag. Jag lär mig av dom. Låt mig få ett IG. Jag kommer inte vilja ha det igen. Låt mig skrika. Jag kommer att vara tyst. Låt mig sova halva dagen. Jag kommer att vakna. Låt mig spela hög musik. Jag kommer att tröttna. Låt mig snacka i telefon halva natten.Det är jag som kommer att vara trött.låt mig ha ett privat liv,du kommer ändå alltid vara endel av det, Låt mig vara tonåring. Jag blir också vuxen.



ska upp och kolla på tv och plugga nu.
love elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0