13 april

Hej alla !
nu ska jag uppdatera lite.

måndag 6 april

Idag följde jag med Hannah hem.
vi kollade på hennes ÿbersöta kattungar !
och sedan pluggade vi tråkigt som det är xD .
men det är mycket bättre att plugga tillsammans med nån :)
puss på dagen '
älskar dig Hannah ! <3



     

lördag 11 april
idag åkte jag, ebba och kjell till Gunbritt och åt påskmat !
det var gott.
sedan så städade jag lite på rummet, och på kvällen så kom amanda :D !
vi kollade på film..
först en film som jag inte kommer ihåg vilken det var, sedan ''wrong turn'' occh sedan startade vi ''bring it on - in it to win it'' men amanda somnade nästan direkt så jag startade tvn ist och kollade lite på MTV, sedan somnade jag med ;) !

söndag 12 april

jag vaknade klockan halv 9.
sedan åkte jag till kyrkan vid tio och amanda sov fortfarande då..
när jag kom hem hade hon vaknat.
då kollade vi på ''Tsatziki - morsan och polisen''.
sedan åkte jag och ebba till fagersta och handlade lite till mitt dop.
sen kom jag hem och då kollade amanda på ''i hennes skor''.
sedan käkade vi och umgicks och kollade på tv :)
tack för en bra dag !
jag älskar dig gmn <3

måndag 13 april

idag döptes jag.
jag skriver mera om det sen när jag fått bilder av hannah, malin och viktoria ;)



Ha det bäst !
love elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0