17 april

Hejsan alla glada !
igår kom jag hem efter att ha vart på kryssning :)
jag skriver lite om på bussen till stockholm och på båten.

15 april

jag och david satt och hade tråkigt på bussen, så vi tog en massa kort ;)
här är ett iaf xD


när vi kom till västerås så stannade vi och åt där.
det var buffé.. sjukt gott !
 

och när vi kom fram till stockholm så var vi tidiga så vi fick sitta och vänta nästan två timmar -.- !
det var dötrist..

sen när vi äntligen fick gå på så gick vi till hytten och fixade oss lite, sen gick vi upp på däck och kollade när vi skulle åka.
det var lite kallt ! x'D
   

jag tycker att det är coolt, för när vi skulle ta hissen till vår våning då.. så hamnade vi i samma som Tony Irving :D
han var jättetrevlig :)
på kvällen så var vi och kollade på hans show, och sedan kollade vi på Wallmans Schlagerbar dom var jätte duktiga !
   

sedan soov jag som en stock !

16 april
vi vaknade klockan åtta - halv nio någon gång.
då gick vi till frukosten, och det var helt underbar mat !
   

sedan gick vi till hytten och grejjade lite.

klockan ett  var det lunch, och vi hade utsikt över vattnet :)
och maten var jättegod, dock var jag mätt sedan frukosten xD
 

klockan halv två så hade tony irving dans café. så vi var där och tittade :)
och efter kom wallmans schlagerbar igen.. dom var jättebra då också !

och klockan halv fyra stog vi och vänta på att komma ut på fastlandet ;)

btw, såhär såg våran hytt ut :)
       


måste bara berätta om en kvinna som stog brevid david på ett rullband.
hon var så otrevlig, David rörde sig lite och typ ställde sig upprät och ändrade väskan lite, då fick hon värsta damp och började skälla och sa; du behöver inte ha bråttom, vi andra står på kö precis som du.. och jag med min barnvagn.

fan va jag blev irriterad, tänkte säga nått otrevligt tillbax men gjorde det inte..
han rörde sig ju bara lite ;s
just då tyckte jag att hon var en jävla kärring ;o

Hejdå pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0