19 april

Heej allihopa !
idag är det sista dagen på påsklovet och det känns väldigt trist för då kommer all stress med skolarbeten igen ;s.
men men.. nu är det inte så jätte långt kvar till sommarlovet iallafall :D det gillar vi (: (Y) !

idag har jag ägnat mig åt att lära mig lite om att ändra bloggdesignen ;)
det kanske syns ?
kommentera vad ni tycker :D
och svara på min fråga som är ovanför min profilbild vettja.

snart blir det mat, och det blir mammas fiskgryta som är heelt underbart gott !
ebba kommer och hämtar mig vid 4.
så jag måste packa också ;s

och jag måste påpeka att det är extremt kul att titta på andras bloggar, jag har setat nästan hela dagen och bara läst massor :D det är många som har väldigt intressanta åsikter :) !

nu är det mat, äntligen !
kanske skriver lite mera sen ;)

pusss

Kommentarer
Postat av: daniella

åh, härligt att ni hade lov denna veckan! vi hade det förra. heheh ;>

2009-04-19 @ 15:23:15
URL: http://fourwalls.blogg.se/
Postat av: NIGHT AND DAY

Hej Elaine



Vi har just fått vårt tredje barn och har tänkt att döpa henne till Elaine. Hur uttalar du, din familj och dina vänner ditt namn? Har det varit problem i skolan att det uttalats på olika sätt? Etc. Vore kul om du kunde svara. Vi själva tänker oss det internationella uttalet ELEJN.

2009-04-19 @ 21:59:16
Postat av: Miscela

SV: Ja, dags att visa att vi lever i en demokrati. Hoppas folk orkar rösta i både EU-valet nu i juni och i riksdagsvalet nästa år...

2009-04-20 @ 11:37:24
URL: http://miscela.blogg.se/
Postat av: Hälsogudinnan

svar: Tack så mycket!!



tycker du har en fin bloggdesign!

2009-04-20 @ 21:00:48
URL: http://halsogudinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0