2 april

Hej hallå !
igår var det första april och då fick man luras.. emma försökte lura mig och nån gång lyckades hon nog faktiskt ! x')
nu sitter jag och hon i skolan och väntar på att dansen ska börja.
vi hade nyss svenska.. men vi ska sitta lite här vid datorn och sen ska vi gå upp till hallen :) !
i tisdags kollade jag, viktoria och ebba på ''Patrik 1,5''. Den var rolig och bra !
men oturligt nog missade jag ''den rätta för rosing'' och ''desperate housewifes'' då :/ !
men det blir repriserna på söndag ::) !

nu ska jag skriva upp saker som händer kommande månaderna.

10 april - lediga.
PÅSKLOV v.16!
13 april - DOP ! (påsklovet)
15 april - kryssning med mamma, david fredrik och micke. (påsklovet)
30 april - timeout
1 maj - lediga
PRAO v.19 - vad skola klass 1 + fritids.
15 - 17 maj - konfirmand läger !
21 maj - lediga
22 maj - time out
31 maj - konfirmation !
11 juni - Skolavslutning
12 juni - 9ans avslutning

det är det som är ett tag framåt i skolan osv.

jag har skapligt tråkigt just nu.
och jag vill ha sommar och sommarlov !
snälla sommar kom nu du är saknad .. x'D

ha det bäst!
love elaine


Kommentarer
Postat av: afrikanen

nice skema

2009-04-03 @ 19:44:57
Postat av: Emma

Aa skont snrt slutar vi skolan och får lov ;)

2009-04-03 @ 21:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0