dålig uppdatering... IGEN !

hejhallå!
förlåt för ännu mer dålig uppdatering. Men har vart i Nyhammar från torsdag till igår, och igår hade jag ingen blogglust alls ! Men nu ska jag uppdatera lite :)

ONSDAG
Tanizia sov hos mig från tisdagen och Alexandra kom och var med oss :) Och så fyllde Lillebror David 12år :) så vi åt tårta också :D

TORSDAG
idag var jag på Bio med Robin, vi såg ''harry Potter och halvblods prinsen'' skit bra film ! Sen efter så väntade David på mig, då gick vi till McDonalds och käkade.. Sedan satt vi vid station och väntade på bussen till Nyhammar i Ca. 1,5 timme.. sen kom den och så var Malin vid hållplatsen när vi kom fram så gick vi på en promenad med Rocky.. :) sen gick vi till pappa, sen hem till malin och kollade på film ! Sedan sov vi där.

FREDAG
idag har vi inte gjort så mycket! Malin åkte på ett möte, så jag och David gick upp till pappa, men dom var inte hemma men vi gick in och gosade lite med missarna och kollade på tv.. sen kom dem hem då fikade vi :) resten av dan hände det inte så mycket, bara film i princip ! :)

LÖRDAG
åkte vi tllbaka till mamma :)



min katt hos pappi har fått Fyra ungar, dem är såååå söta ! jag älskar kattungar.
sötis missarna :D<3

nu ska jag börja packa :P
ska till ebba och kjell idag.

puss & kram

Kommentarer
Postat av: Lovisa - Be yourself

MEN GUUUUUUUUUUUUUUUUD VA SÖÖÖÖTA!

2009-08-09 @ 20:08:01
URL: http://livetmedloova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0