everytime I see you in my dreams I see your face, it's haunting me I guess I need you, baby

Hejsan hoppsan !
Igår var jag i Ludvika i princip hela dagen. Vi åkte runt 10 någon gång för att hämta Ebbas föräldrar Annie och Günter. Sedan åkte vi till stan, då släppte dem av mig hos Mammi för jag skulle hämta grejor som jag hade glömt. Sedan kom dem och hämtade mig, då åkte vi till en resturang på stan som jag inte minns vad den heter, men det var god mat och bra personal :) sedan fortsatte vi upp mot lyviksberget, tilll elgiganten, rusta m.m. Sedan åkte vi till dollarstore och där köpte jag örhängen, kamar och en borste. Efter det åkte vi till Lottas Cafe och det var hur fint och bra som helst ! Och efter det åkte vi och lämnade Annie och Günter sedan åkte vi hem. Resten av kvällen tog jag det bara lugnt :)
Vaknade vid 12 idag kollade på tv till kvart i ett sedan åt jag frukost sen har jag inte gjort så mycket ! Senare vet jag inte vad jag ska göra, men hittar nog på något !

vad ska ni andra göra idag ? :)

puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0