film och packning

Nu sitter jag och kollar på ''I taket lyser stjärnorna'' den är så otroligt bra ! David åkte nyss till kent och karin.. jag ska väll snart iväg till Ebba och kjell antar jag ! imorgon eller någon annan dag ska jag vara med emma :)<3 Vi har inte träffats på HELA lovet :o ! och lite besökare har jag också :(( men nu ska jag packa klart och kolla klart på filmen ! hoppas ni har haft/har en SUPERBRA dag ! :D
pusssss & kram


den person som är värd dina tårar skulle aldrig få dig att gråta
men när du ändå gråter, försök att hålla huvudet högt,
så att dina tårar inte sjunker lika lågt som personen som du gråter för gjort.

Kommentarer
Postat av: Lovisa - Be yourself

Skulle du komma till bärke i morgon? =D

2009-08-09 @ 20:07:23
URL: http://livetmedloova.blogg.se/
Postat av: Viktoriae - En må bra blogg där självkänsla och positivt tänkande står i fokus

Har inte sett den filmen ännu.. får väl bli när den typ, dyker upp på tv eller något ;)

2009-08-09 @ 21:01:58
URL: http://viktoriae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0