19 januari

hejsan svejsan!
idag har jag vart i smedjebacken och hälsat på annie och günter! trevlans^^
sen åkte jag hem och nu kollar jag på busstider till nyhammar.
för dit bär det av imorgon med amanda!
pappi ska skriva på ett papper. :P
snart ska jag käka och sen pluggggg. och klockan åtta börjar 90210, me liiiike ;))
resten av kvällen ska jag häcka framför teven och så måste jag plugga också! -.- men men sånt är livet!
skoldagen har väll vart okej!
amanda och hannah stack och skulle ha gympalektion för knattarna i vad.
så jag och emma vart kvar!
liiiite damp hade vi väll kanske! (aaa'
men nu måste jag dra och pluggga. JAG HATAR PLUGGET!

ha det bäst!
love elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0