1 juli



klart jag är supermodell400..... NOT ! xD

här kommer bilder på nya kläderna jag berättade om den 26 juni och så hade vi beställt från ellos dem kommer också nu.  (HÄR) jag har ingen aning om vad det är för priser, men men.

Blå Jacka från Ellos.



Vita Shorts från nån affär i smedjebacken. Minns inte vad den hette, men 350 :- tror jag dem kostade + Vita leggins ifrån Ellos.


Brun klänning utan axelband från Ellos.


Blåa Leggins från Ellos.


Brun t-shirt från turistbyrån i smedjebacken. Inte världens snyggaste, men jäkligt skön :)


svart linne från Rus in.


Vitt linne från Ellos.


Grönt linne fån Ellos.


kjol från Ellos.


Klänning från Ellos.


va tycks ? :D

nu ska jag fixa Alexandras Header innan hon blir galen på mig (a)

pusssssss

Kommentarer
Postat av: alexandra

ja de är bäst för dig att du fixar den nu xD snygga kläder :)

2009-07-01 @ 22:58:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0