Det högsta är ej att aldrig falla utan att resa sig efter varje fall.

hej hallå :)
idag skulle jag ha vart med karolina, men hon kom inte!
så hon ska komma imorrn ist, klockan 11!
idag har jag inte gjort nått alls typ..
nu ska jag lägga in ny musik på MP3.
Sen när ebba kommer hem ska vi åka till kolpebo till Gunbritt och Tomas, för det är några danskar där (:
tror inte att det blir någon uppdatering sen..
JUST NU ÄR JAG SUPERGLAD!! :D
jag ska med robin till globen den 10 november på en konsert med PINK!
SAtan va kul det ska bli (((=
nu tror jag inte att jag har så mycket mer att skriva om..

här kommer dagens outfit:


ha det bäst!
puuuuss

Kommentarer
Postat av: lovisa

Sv: tack <3

2009-07-15 @ 15:43:21
URL: http://livetmedloova.blogg.sel

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0