födelsedags firande här!

Hejhejhej!
Igår var jag med alexandra :)
Vi satt ute och pratade i princip hela tiden, men sen gick vi in och kikade på film och vid 7 åkte hon hem.
Det var en trevlig dag iallafall!<3(:

Idag blev jag väckt klockan 7 (!!!!?) bara för att Vi skulle sjunga för Ida som fyller år idag.
Och ebba jobbade så vi var tvugna att gå upp då.. sedan åt vi frukost och sen skulle jag lägga mig igen, men kunde inte somna, så jag har vart vaken sen klockan 7 i morse ;s (x
anyway, hela dagen har spenderats på mitt rum, jag har fixat mig och så har jag grejjat lite :) Och rensat kläder tilloch med :D jag känner mig stolt! så här såg det ut när en del av kläder låg på sängen :P


haha,s en fixade jag mig.
för klockan fyra kom Anni och Günter och gunbritt.

jag har plattat håret tusen gånger idag bara för att det försvinner ur mitt jäkla hår :s
aja, här kommer en bild iaf (:


nu ska jag vara social med alexandra på msn xD
pussar

Kommentarer
Postat av: alexandra (:

2009-07-14 @ 19:12:45
URL: http://ale
Postat av: Anonym

du är jämt social med mig ju xD <3

2009-07-14 @ 19:14:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0