glöm dina bekymmer imorgon kommer nya

Hej!
det vart en updatering ändå.. (:
asså när jag skriver att jag kanske uppdaterar så gör jag inte det och när jag skriver att jag inte ska uppdatera så gör jag det.. men jag är ju lite udda sådär xD
Gårdagen var trist i början när vi satt och åt och så.. men sen gick jag ut med robbie och då var Rocío och Lucía ute i stallet och mocka :) sen var jag ute med dem, vid halv tio gick jag in och då vart att häcka på rummet framför tvn :)
Jag somnade tidigt för en gångs skull :D Klockan 11!!
fast jag blev väckt tidigt också ;s ebbakom in vid 7 :s
Men det var bra för då hann jag ligga och dra mig, och sen fixa mig lite OCH ÄTA! :P
jag kan ju tillägga att jag inte åt på hela dagen igår förrän på kvällen när gästerna kom!
Men jag var inte så hungrig ändå!
anyvay, snart ska jag upp och fixa fågelbot jag ar på huvet xD!
det ser verkligen inte ut som hår just nu! :P

pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0