She's so lucky, she's a star But she cry, cry, cries in her lonely heart, thinking If there's nothing missing in my life Then why do these tears come at night?

Hej allihopa!
jag och david kom hem till mamma vid 11- halv 12 någon gång.. vi har vart hos Malin i helgen och åkte med pappa och Monika in till Ludvika! Helgen har varit bra. nu ska jag berätta lite (:

i lördags så skjutsade ebba ut mig till Nyhammar på morgonen, Ida och Mattias låg och sov.. Men Malin, David och ungarna var vakna, men malin sov lite halvt sen.. vid typ 11- 12vaknade alla! Då gjorde vi inte så mycket, jag och Malin satt och pratade och umgicks med Mattias, och David, gösta, elin och Viktor var överallt och ingenstans! xD Ida gick ner till farfar, John-ivar och Ingvei. Vid ett-två tiden så åkte, Ida, Mattias och Ingvei hem till Norge.. Då gick vi in och åt nudlar, sedan gick vi och bada vid havstjärn och efter det drog vi hem.. lite senare åkte jag och Malin upp till pappa, och hämtade en bokhylla som jag egentligen skulle ha, men jag behövde den inte! Så hon fick ta den (= Hela kvällen höll vi på med den, men det var jättebra :D sedan var jag trött som satan så jag gick och la mig! Somnade på en gång!

igår så åkte Malins barn till Thomas vid typ 12,30 - 13,00 någon gång.. När dem hade åkte så vart det så lugnt så man blev trött, så jag och Malin sov ett par timmar medans David gick upp till pappa och Monika. vid fyra tiden så gck jag ut med hunden, sedan försökte jag få liv i Malin, men hon var jävligt svår att få upp ur sängen xD Men när jag äntligen lyckades så åkte vi till OK och tankade och sedan till Ica och handlade lite gott till kvällen, och när vi kom hem så hade vi filmkväll! vi kollade på två filmer, sedan när vi hade kollat ett tag på tredjefilmen skulle Malin gå och lägga sig så jag och David gjorde det med (:
Tack för en bra helg!

nu sitter jag hemma hos mamma, ska vara här några dagar.. för att jag kan inte komma in till söderbärke.
Men ska dit senast Onsdag!

pussss

Kommentarer
Postat av: alexandra

ja senast onsdag måste du vara här !! för då ska vi leka xD <3

2009-07-20 @ 16:02:12
URL: http://alexandraaae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0