tidig morgon hälsning?

godmorgon.
Jag vaknade 5 idag, och kunde inte somna om.. så jag har legat och kollat på tv!
jag är trött men ändå inte.. klockan halv 7 hör jag hur davids mobil börjar låta. Då är det alarmet som är på, så nu är han också uppe! Aja, vad händer idag? hmm.. jag ska väll börja packa inför örebro imorgon! vet inte riktigt när jag kommer hem.. och det troligtvis inge bloggande därifrån. Men bloggar när jag kommer hem då! haha, jag har kommit på att jag tycker att det är tråkigt att skriva självaste inläggen.. jag håller alltid på med annat, så ibland tar det mer än en halvtimme att få ett inlägg klart! Typiskt mig asså.. x) oj, har redan skrivit i 25 minuter! oops'
tror inte att jag har så mycket mera att skriva just nu! :)
vad ska ni göra idag?
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0