till bärkeby idag

Hej hallÅ!
idag åker jag till ebba och kjell.. och jag kan inte lova att det blir så mycket uppdateringar där, men jag ska försöka!
Förövrigt har jag kollat klart på dem tre första säsongerna av prison break. Så jävla bra!!
nu måste jag packa, och packa och packa.. det blir att ta med några av filmerna jag tog med mig, och en del kläder bara!
jag hade en stor ''träningsväska'' full med kläder, en ryggsäck full med filmer och handväska full med saker och en påse med smutstvätt xD Det var LITE tungt :P haha, får hoppas att jag får med mig lite mindre nu (;
jag ska ju ändå hit om två veckor igen :D:D
juste, innan jag glömmer, här kommer en bild på Rocky, syrrans hund som vi har vart hundvakt åt (: <3

Han är så sööt :D:D

nej nu måste jag sätta fart med och packa!
pusssssar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0