18 juni

Heej !
jag är så ledsen för att jag inte har uppdaterat.. men jag har vart på nyckelön.
kom hem idag.
så nu kommer det en uppdatering om avslutningen och nyckelön och massa ! :)

skolavslutningen började klockan 18.00.. men vi samlades klockan 17.30 ungefär.
då gav vi varandra rosor och tog massa kort och så :) !





jag älskar er alla `v´


första dagen på sommarlovet så vaknade jag klockan 7 ungefär.
fixade mig och åkte till bärke på skolavslutning för F-klass till åk 3.
sedan åkte jag hem, fixade mig lite mera och sedan åkte jag till Ludvika på min storebrors skolavslutning.. han slutade nian :) efter det så vart det stressigt så jag hann inte ta kort på han, så jag gav kameran till mamma och åkte vidare till söderbärke på 9ornas avslutning, mycket tårar måste jag ju säga ! det kommer bli tomt utan er på skolan.

sen på kvällen drog jag, viktoria och alexandra till parken och umgicks lite (:
puss på dagen ^^


söndagen den 14 så åkte vi ut till nyckelön :)
där är det många roliga människor :D:D
kom hem idag och åker dit på söndag igen.
jag älskar verkligen den ön !
en riktig succe början på sommarlovet.


puss & kram

Kommentarer
Postat av: alexandra

hihi klart att de kommer bli tomt utan den bästa klassen :P <3 och tack för en trevlig kväll du , men mycke tjat om cider xD <3

2009-06-19 @ 11:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0