26 juni

Hej där !
jag har vart ute på ön så jag har inte kunnat uppdatera.
kom hem i onsdags men då hade jag inte tid att uppdatera och igår så var jag i smedjebacken hela dagen ungefär.
Men nu är jag här iallafall ! Jag är glad att jag slösade bort två veckor av mitt liv på nyckelön, för vi hade kul :) mycket skratt ! Hoppas jag kan följa med nästa år igen. Vissa dagar var väll bättre än andra, och dem första dagarna är man ju inte så van med allt, det är ju lixom fasta mattider, andakt varje morgon och kväll.. man väcks halv åtta och sånt där. Men när man vart där några dagar så vänjer man sig ! det är så otroligt skönt att vara där ute och komma bort från omvärlden. Även om det kan bli ganska långtråkigt också. Bilder kommer sen :)

Igår var vi i kyrkan från 9 till 14 typ, konfirmanderna skulle träna och grejja inför sin konfirmation !
vi käkade rostbiff och potatissallad i församlingshemmet på lunchen och efterätt blev jordgubbar med glass.. Sen bar det av till kyrkan igen. När vi slutade så gick jag och viktoria till ebbas jobb, men ebba fick ett uppdrag så vi blev kvar där till typ 5 tiden.. :^  då drog vi till banken i smb, men den var tydligen stängd.. då gick vi in på en kläd affär, och där köpte jag ett par shorts. :)) bild kommer senare :D
och efter vi vart där inne gick vi in på ''rus in'' där köpte jag ett linne, kommer också bild sen :)
sedan åkte vi till Nisses, och sen hem.
somnade klockan halv 1 typ.

idag blev vi väckta klockan 7 av ebba för hon skulle snacka med oss :s
sen kunde jag inte somna om så jag gick upp då.
men nu har jag äntligen fått tillbaka mitt rum.. vi har haft gäster ifrån tyskland hemma hos oss, och dem har haft allas rum, men dem åkte hem tidigt imorse så nu fick vi tillbaka rummen :D:D (y)

senare blir det Ludvika festen (;

pusssssar

Kommentarer
Postat av: kitty

jag såg dig på l-a festen! :)

2009-06-27 @ 14:45:32
URL: http://blondinkitty.blogg.se/
Postat av: kitty

fredag & lördag. (:



du var med vicktoria å någon annan tjej i lördags :p

2009-06-28 @ 23:10:39
URL: http://blondinkitty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0