29 juni

hejhejhejhej !
jag är asatrött.. jag ska nog kolla lite på prison break :) haha, jag har lånat en box med de tre första säsongerna av syrran. Innan jag lånade det hade jag bara kollat några minuter på nått avsnitt och inte tyckt det var bra alls. Men nu när jag har kollat från hela början så är jag fast ! Jag kollar jämt så fort jag får tid över.  Det är så sjukt bra ! verkligen värt att se :) Det handlar om en kille som heter Michael Scofield, hans bror Lincoln Burrows har blivit dömd till döden för ett mord som han inte är skyldig till. Så Michael planerar och grejar hur man kan ta sig ut ur fängelset och massa, sedan rånar en bank och låter sig bli tagen. Så att han hamnar i fängelset som hans bror är i. Väl där börjar rymningsplaneringen. Så kommer flera personer som också ska rymma med och massa. Och Lincolns har en son som också råkar ut för ett par saker när Lincoln sitter i finkan. Det är verkligen skit bra !



någon mera som tycker det är bra ? (:

juste någon dag så ska jag fika med Michelle också :)
hoppas det går denna veckan :D

nej nu ska jag nog titta på prison break !

pusssssssssar

dagens fråga:
vilken är din favorit blogg att läsa ?

Kommentarer
Postat av: kitty

ÄLSKAR prisonbreak dreglar

det är då fan en av dom bästa serierna som finns :O

2009-06-29 @ 20:54:45
URL: http://blondinkitty.blogg.se/
Postat av: Helenawj

Det tycker jag med! För man ska inte skicka ett skit långt mejl och skälla ut nån när man inte vet 100% :S

2009-06-30 @ 23:38:44
URL: http://helenawj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0