29 juni

Hejsan hoppsan !

nu sitter jag hemma hos mamma, kom dit igår.
har precis käkat, för Fredrik kom hem från jobbet !
nu sitter jag här och funderar på om jag ska göra om min blogg lite (:
jag ska nog ta bort webvoter-omröstningen tror jag.
anyway, i lördags var det konfirmation för Nyckelö konfirmanderna. Ni var jätteduktiga :D efter konfirmatinen åkte jag hem och bytte om sedan kom alexandra och hennes mamma och hämta mig och viktoria för vi skulle ta halv 6 tåget till Ludvika.. när vi kom till Ludvika så hade vi såklart missat BYZ på minuten :o. Men vi hade kul ändå och vid åtta var det ju den bästa Björn Rosenström :D:D Han var bäst !! Sen gick vi och tittade vid skumdiscot. Sedan drog vi hem ! När vi satt vid brandstationen och väntade så vart det värsta utryckningen :o man fick lite ont i öronen xD Undra var det brann, för det var både blåljus och syrener.. då måste det ju vara en väldig nödsituation.

Igår så var det en fortsättning på konfirmationen.. så jag och viktoria skulle be en förbön ! lite pinsamt sådär.. Men det gick bra :) när det var klart så gick vi ner och fikade. Sen bar det iväg hemmåt. då blev det bara att börja packa och städa ;s Sen på kvällen åkte jag till mammi.


bild från Ludvika Festen.
vi hade tråkigt så vi dampade lite (;
Tack för en bra dag <3

Nu ska jag lyssna lite på musik och fixa en blogg åt alexandra :)
pusssssar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0