5 juni

Hej allihopa :D
nu är jag hemma hos mammi.
mamma och David är på stan och handlar.. och vet ni ?
jag har fått en DVD i konfirmations present av mamma och Ole. :D:D:D::D
* HAPPY FACE *

nu kan jag äntligen kolla på filmer :P

igår var det en slapp dag i skolan, vi hade slöjd sist och då hade vi ingen lärare så jag flätade 4 armband xD !


och efter skolan bar det iväg hem och då tog jag det bara lugnt, för jag behövde verkligen vara själv och fundera lite.
då kollade jag på en film jag lånat av Helena.
den heter ''Forrest Gump'' jag säger bara en sak !
VILKEN UNDERBAR FILM.
den lämnar INGEN oberörd.


innan jag kollade på den så käkade jag varma mackor och läste ''innan jag dör''.


Idag så var det också ganska slappt i skolan.
på idrotten hade vi friluftsliv så vi skulle elda, så tack vare det så stinker både jag och min Jacka äckel ;s xD

nu ska jag bara sitta här och slappa (:

vilket är ditt favorit djur ?

pusssssssar

Kommentarer
Postat av: Tanizia

nice med en ny dvd vad fick du mera i konfirmations present hoppas vi ses snart <3<3 mitt favodjur är häst, kanin och hund =)=)

2009-06-18 @ 10:21:28
URL: http://tanniethatsme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0