7 juni

Hej hopp !
vaknade klockan tio idag :)
det var skönt att jag fick lite sovmorgon, för jag brukar alltid vakna tidigt :s
planerat för idag är att jag ska packa, packa och packa. Sen ska jag dra till Ebba och kjell, men nu har jag en DVD iallafall.. så nu behöver jag inte få damp och ha dötrist ! Hela dagen blir det att städa och hela veckan också. Men på Torsdag har vi skolavslutning ! det gillar vi. På fredag ska jag på massa skolavslutningar.. först en för F klass - 3 klockan åtta. Sedan bär det av till Ludvika på Fredriks avslutning klockan elva. Och sen ska jag tillbaka till söderbärke igen på Viktorias avslutning klockan ett. Så det blir fullt upp !

nu tänkte jag gå och kolla på film !
det kommer nog en uppdatering innan jag åker.. Hoppas ni får en super dag !

pussar

Kommentarer
Postat av: alexandra

de är faktiskt min och viktorias skolavslutning xD eller ne allas :P <3

2009-06-07 @ 12:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0