13 mars

nu ska jag som utlovat skriva om melodifestivalen och framåt!
så nu börjar jag!

20 Februari
Idag efter skolan gick jag, robin och erika hem till robin och fixade oss.. och när vi var klara åkte vi till skolan och hämta upp Ulla. Sedan drog vi till Leksand på melodifestivalens genrep.
När vi kom fram var vi tvungna att vänta ganska länge innan vi ens fick gå in.
Så vi gick till bilen och satt oss!
Och man såg in i nått rum där artisterna och deras dansare tränade! :) Det var litte najs tkr jag!
Sedan efter ett tag fick vi äntligen gå in.
Och där inne fick vi en massa gratis grejor, typ en marsipan dammsugare och massa mer.
och jag och Ulla smakade på någon ny färdigrätt som dem stog och reklamade om.
Det var sjukt gott (:
sedan efter att vi gått runt lite så tänkte vi gå in i arenan där det skulle vara!
men då såg vi att ma kunde få autografer av E.M.D, men vi hann inte få någon för att dem skulle göra sig iordning!
efter det så gick vi och satt oss på våra platser.. men vi fick vänta ungefär en timme innan det började.
Men det var annan underhållning under tiden.
Och vissa artister var bättre än andra.. men trevligt sällskap hade man och E.M.D var klart bäst den kvällen!
Sedan åkte vi hem efter det.. och alla var trötta.
När vi kom till Borlänge så gick vi in på McDonalds och käkade, sen åkte vi hem!
Extremt bra dag!
Tack för den. :)<3

denna utsikt hade vi! (i know, dålig bild.)



24 Februari
idag åkte jag, Robin och Erika och gymmade!
När vi var klara åkte vi till Ludvika på Bio.
Det var filmen ''Disco Daggarna''.
Den var väldigt kul.
fast jag garvade åt jättemycket, och Robin och Erika garvade inte riktigt lika mycket! XD
Men tack för en bra dag!


25 Februari
Idag åkte jag, Erika och Robin och gymmade igen!
Efter det åkte jag hem, sen på kvällen åkte jag till emman!
vi hade galet kul! x)
jag älskar dig!

26 februari
Idag vaknade jag hos emman.
vi gick ner och åt frukost sen sa hennes mamma att vi skulle gå ut, och då kom Axel och Agnes också!
så vi var ute med dem, sedan gick vi in och kollade på ''Wallander - Bröderna'' och ''Wallander - Mörkret'' och dem var jättebra! :)
sen fick vi inte titta på någon mera, så vi gjorde massa annat.
tack för jättebra dagar!
jag älskar dig!

27 februari
Idag åkte jag till Amanda och var med henne.
och vi gjorde mat, kollade på film och bara umgicks :)<3
sedan när jag kom hem så hade Ida kommit.
Tack för en bra dag Amanda.
jag älskar dig!

28 februari
Idag följde jag med robin till örebro.
vi gick runt och kollade på present till hans systers dotter.
sedan gick vi och fikade.
klockan 1 tror jag det var , då började Pernilla Wahlgren att sjunga.
Efter att hon sjungit så signerade hon skivor!

hittade en bild som jag var med på på Pernillas blogg! xD
http://www.mama.nu/blogg/pernillas-blogg/index.xml?category=&from=&to=&next=24
 när man kommer in på den så måste man gå ner lite till 1 mars.. där är bilden med :)

efter pernilla var klar så kom Jonathan Fagerlund och sjöng!
och han signerade också efteråt :)

sen åkte vi till Robins syster.
efter det så åkte vi hem!
tack för en bra dag!

3 mars
idag följde hannah med mig till gymmet.
när vi skulle gå och vänta på bussen gick vi in på bärkehallen och köpte dextrosol och nå mer för energi (;
så vi satt och knarka dextrosol i väntan på bussen :)

Hannah; Dextroosoooool!
Elaine; hahahhaha
Båda; ASG*

fan va vi härjade XD
stackars viktoria säger jag bara! (;
eyy hannah?
hannah: äre säkert att ni kunde skjutsa hem mig?
elaine: Jaa
hannah: bra

10 minuter senare
hannah: men äre verkligen säkert att ni kunde skjutsa hem mig?
elaine: Men jaa!
Hannah: bra, måste vara säker.

10 minuter senare
hannah: är det säkert....?
elaine: Meen Jaaaaaa har jag sagt!
hannah: okej okej bra! ^^

och sådär fortsatte det hur länge som helst! XD

men kul hade vi iaf (; <3
Tack för en jättebra dag!
jag älskar dig!


6 mars
Idag efter skolan åkte jag hem och packade och hämtade lite grejor för att jag skulle nämligen sova i sockenstugan med tjejgruppen :)
vi kollade på massa skräckfilmer och sånt..
jag somnade vid 2 tiden.. var så jävla trött! XD
och viktoria och Carro var vakna till sist.

7 mars
kommer inte ihåg när vi vaknade men vi gick och åt frukost då och sen kollade vi på film.
senare åkte vi hem.
när vi hade vart hemma i någon timme så åkte vi till björsjö hem till Agneta och Gunnar!
Hanna var hemma då också så jag viktoria och hon satt och spelade spel ända tills vi skulle hem. :) Trevligt^^
när vi kom hem så satt jag och viktoria oss och kollade på melodifestivalen.. sen spelade vi ett spel.
Efter det gick vi och la oss!
Tack för dagen!

11 mars
Idag hade jag, hannah, emma och amanda hade världens damp i skolan!
när det vart helt tyst i klassrummet så höll vi på att garva ihjäl oss åt: INGENTING!
och vi fick många kul bilder (; hahhaha!

här kommer lite roliga kommentarer.

AMANDA: juckmaskinen!
10 SEK EFTER: NU KÖR VI!
alla: ASG*

elaine: AMANDA TYST!
amanda: jag är inte tysk.
e,e,h: ASG*
Amanda: vadå?
emma: hon sa TYST, inte tysk!
amanda: aha! xD

amanda-emma: pickepä!
e,h: ööh va?
amanda-emma: ASG*

emma: vi får inte garva mer, då får hannah slå dig.
amanda: ska hannah spå mig?
ALLA UTOM AMANDA: ASG*
amanda: vadå?
emma: hon ska slå dig inte spå dig! XD
ALLA: ASG*

alla i klassrummet måste tyckt vi var helt dumma i huvudet eller nått. HAHHAHAH!
men vi hade galet kul iaf! (;; <3

och så var det en dag som var litte kul på SOn, jag kommer inte ihåg när det var men iaf.. Micke hade skrivit = på tavlan och amanda bah; vadå, är det dubbelminus nu eller?
alla började asgarva! XD

vi brukar ha väldigt kul.
eller hur bryydar? XD<3

nu har jag skrivit klart!
här kommer bilderna från damp dagar! x)<3

                               


idag så har jag käkat våfflor.
och mamma drygade sig och tvingade i mig massa jävla fastän jag var skit mätt! XD
hahahha^^
och en våffla blev att se ut som en fjäril efter att jag fixat litte XD (;
nu ska jag kika på lets dance :)
 

ps. jag gillar våfflor, men jag är trött på dem just nu! x)

ha det bäst!
love elaine

Kommentarer
Postat av: Hannah

haha men jag måste ju vara säker<3;P

2009-03-13 @ 22:19:25
URL: http://hannahbrandstrom.blogg.se/
Postat av: emma

hej denna dag var skit hul :P loveY

2009-04-09 @ 18:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0