15 maj

Hej !
idag var jag ledig från skolan för att vi konfirmander skulle på ett läger.
men jag fick sovmorgon till halv nio för att jag skulle till Ludvika på ett möte.
Men sen bar det av till sockenstugan.. och tack gode gud så fick jag mat när jag kom för jag hade inte käkat nått på morgonen så jag var skit hungrig xD !
men resten av dagen gjorde vi inte så mycket faktiskt.
Men imorgon ska vi dit igen, och så ska vi sova över där ! xD
så jag uppdaterar förhoppningsvis på söndag.
men jag lovar INGENTING ! :P
jag har slarvat väldigt mycket.

nu sitter jag här och gör So prov - Andra världskriget !
det suger hängballe.

vad har ni gjort idag ? :D
pussssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0