17 maj

Hej alla läsare :)
igår åkte jag ju på fortsättningen av lägret som vi även skulle sova över på.
när vi började klockan 11 så gick vi in och provade kopor (stavning !?).
efter det gick vi upp till Parken, för där skulle det nämligen bli en andra chans audition för Idol :D så Anders Bagge var där och skulle bedömma :)
sedan gick vi in i socken stugan och fikade.
sen tränade vi lite till förhöret och fyllde i två formulär.. -.-'
sen hade vi förhör, och sen efter det så käkade vi.. då hade Janne Präst beställt Buffé.
det var galet gott !
sen kollade vi på film och sen sov vi :)
först en film om Martin Luther, sen Australia. :D
på kväll gick jag på en promenad med Helena och Hennes vovve Ebba innan dem åkte hem, och sedan lite senare en promenad med Marie, och sen en till med Marie och Elin :)
nu kommer bilder ifrån dagen.

Idol.


Buffén.


promenad till sjön.


Idag så vaknade vi ungefär halv tio.
och då  käkade vi frukost och gjorde oss iordning för kyrkan i Malingsbo.
när vi kom dit var det gudstjänst och efter det så var det fika i hembygdsgården, eller nått sånt. (x
efter ett tag åkte Malin, Rebecca, Emma och Hannah hem med Malins mamma.
så jag och Elin blev kvar med Janne och Helena.
för en av oss konfirmander hade redan åkt hem innan :)
så vi väntade på Janne och medans tog jag lite kort :D
sen kom han, men då kom han samtidigt som busschauförren så jag helena och elin åkte bussen istället för att åka med janne xD sen komv i till sockenstugan och packade och massa.
sen följde jag med helena hem för jag skulle få se hennes häst lite senare :)
sen åkte vi till den och sen skjutsade hon hem mig.

här kommer lite bilder jag har tagit idag och i fredags :)









nu ska jag snart dra :)

vad har ni gjort i helgen ? :D:D
pusssssss

Kommentarer
Postat av: rebecca

Ja:/

Sitter fortfarande med det...:(

2009-05-17 @ 22:43:41
URL: http://pimpyellow.blogg.se/
Postat av: emma härnqvist/perfektion

kan meddela att flickan återfanns välbehållen, tack och lov.



hoppas att allt är bra med dig.

2009-05-18 @ 23:49:05
URL: http://perfektion.blogg.se/
Postat av: Bloggen om självkänsla & annat tänkvärt - Viktoriae

Vilken händelserik helg! Fina bilder och skorna var riktigt söta med broderiet! :)



Jag har hälsat på min familj och haft det mysigt!:) Kramar

2009-05-19 @ 13:43:44
URL: http://viktoriae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0