20 maj

Hejjsan svejjsan.
först var jag i skolan, sen bar det iväg till Församlingshemmet för att hjälpa Helena att lägga in bilder på datorn.
Men det gick inte så bra för att på datorerna där hade dem inget ställe man kunde sätta i minneskortet xD
så då gick jag och Marie lite överallt och letade efter en dator.. men vi hittade ingen.
Men jag ska skicka till Evelina ikv. så får Marie dem på det sättet (:

förövrigt så är det världens jävla piss väder.
jag ska snart logga ut för jag vågar inte sitta vid datorn för att det eventuellt blir åska idag ;s :( !
för er som undrar så är jag livrädd för åska.. ;s
någon mer som är rädd för åska ?

jag måste bara fråga, är det någon som skulle tycka om ifall jag hade en ''dagens fråga'' varje gång jag uppdaterar ? :D
för jag tänker nämligen börja ha det :)

här kommer dagens.

vart skulle du vilja att din familj och du bodde ifall DU fick välja ?

men nu ska jag upp och plugga.
så kanske det blir lite mindre på min lista.. :s

någon mer som har skolarbeten upp till halsen ?

pusssssss

amanda bästa vän <3
det känns inte bra.. förlåt för om jag är konstig men jag har det tufft nu !
men vad som än händer så kommer du alltid vara min bästa vän :) <3
j a g  ä l s k a r  d i g  ! < 3


Kommentarer
Postat av: Bloggen om självkänsla & annat tänkvärt - Viktoriae

Hm, vet inte vart jag skulle vilja bo, det var en bra fråga hörredu! Här har det inte åskat idag, men jag är lite rädd för den.. gillar inte blixtrarna!

2009-05-20 @ 20:50:46
URL: http://Http://viktoriae.blogg.se
Postat av: steff ♥ Rösta på finaste headern!

Allt är bra!

är inte du ledig idag?

Sovit gott buy the way??



ellr hur det stavas <33



kram!♥

2009-05-21 @ 15:16:05
URL: http://hotlikeyou.blogg.se/
Postat av: emma härnqvist/perfektion

jo de är bra här med, börjar hungra lite.. riktigt sugen på kycklingen som ligger i marinaden :) hehe

2009-05-21 @ 19:58:21
URL: http://perfektion.blogg.se/
Postat av: Elena

Jag har jobbat, vad har du gjort?

2009-05-22 @ 23:50:05
URL: http://ellisono.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0