23 maj



Hej hallå !
vaknade halv nio idag och då kollade jag lite på tv sedan fixade jag mig :)
klockan ca 20 över 11 kom Marie, Vanessa, Denice och Julia och hämtade mig.
Då bar det iväg till bystugan.
För vi skulle ha dansuppvisning :)
det var lite nervöst, men det gick ganska bra.. fast vi var bara 6 st som dansade.
men det vare kul iallafall :D (y)
på bilden sitter vi och fikar :)
sedan när vi hade fikat klart så åkte vi hem.. och när jag kom hem så åt jag.
sen kollade jag lite på tv och pluggade.
och nu sitter jag här.
Henrik och Ebba har nyss åkt till Uppsala.
och jag pluggar.. men det är väll det ända jag gör ;s

dagens fråga: vilken är din favorit musikstil ?


pusssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0