24 maj

okej, frågestunden kan hålla på ett tag till !
jag skriver när den är slut :)

imorse vaknade jag klockan 08.20.
då kollade jag på tv.
kom upp först typ 12 :P
då gick jag ner och tog en macka.. och nu sitter jag här.
måste plugga ;s och det suger !
senare kommer ebba och henrik hem från uppsala.
och viktoria kommer hem från sina föräldrar !
och imorgon blir det skolan igen :((
men som tur är så äre inte många dagar kvar till sommarlov :D:D
vadå längta lixom ? :P

nu måste jag jobba med musikarbetet och novellen och massa :( !

pusssssss

vad vill du jobba med när du blir vuxen ?

Kommentarer
Postat av: Bloggen om självkänsla & annat tänkvärt - Viktoriae

Sv: Alltså, när du har t.ex lite mjölk i glaset, säger du då "Detta glaset är halvt fullt med mjölk" eller "halvt tomt med mjölk"? :P

2009-05-24 @ 14:07:32
URL: http://Http://viktoriae.blogg.se
Postat av: Erika Otter

Jajamen! :) Varsågod!

2009-05-24 @ 18:10:38
URL: http://ejoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0