26 maj

hejhej !
jag kom nyss hem ifrån Vad.
vi har vart på skolgårdskvällen och köpt plantor och sånt :)
det var trevligt att träffa lite barn igen. :D
nu måste jag plugga ;s
DET SUGER !
när jag kom till skolan så mötte jag Anna-Lena och då sa hon att vi skulle ha kör träning i kyrkan.
så då bar det iväg upp dit.. sen efter det hade vi idrott :s
men jag och Ida vart kvar sist och snackade med micke om ett prov vi har gjort så vi kom sent till idrotten men, en hjälplärare vi har i klassen som heter Ulla visste var vi var så vi behövde inte vara med på idrotteb så vi var ute på promenad istället ! :)
soft dag asså !

nu har frågestunden slutat.
jag fick inte särskilt mycket frågor, men men.. xd
laddar upp dem nu :D

pussssar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0