29 april

Hej alla  !
tjej gruppen var i Säter idag :)

Jag och viktoria blev hämtade klockan 18 ungefär hemma då var Karolina redan hämtad :)
sedan åkte vi till Larsbo och hämtade Viktoria och Caroline, och efter det åkte vi direkt till Säter, vi satt och snacka på vägen och lite så :)
sen när vi kom fram så tyckte vi det var för ljust för att åka till sjukhus kyrkogården så vi åkte runt lite, så vi åkte och tittade på gamla sjukhuset.. det var läskigt XD.. det såg ut  att vara helt fallfärdigt och alla dörrar var igen murade. sedan åkte vi till kyrkogården och när vi kom dit så såg vi att dem hade planterat om alla häckar så vi kunde inte känna om det vart kallt om man gick igenom häcken :/
det var äckligt, för vart man än gick på kyrkogården måste det ha legat människor för det låg 800 pers där ;s
men det var inte många som hade ett kors.. sedan så hände det massa mera..
sedan åkte vi till en annan kyrkogård när vi åkte hem.
det var en greve som hade gått och skjutit prästen där och efter det hade man aldrig kunnat få kyrkan varm.. ;s
och jag var livrädd.. jag och viktoria.P höll viktoria.M i handen hela tiden och vi sprang åt olika håll, haha xD
på hemvägen var jag svinrädd, men när vi kom hem var det lite mindfre och när jag skulle sova var det inte så farligt x) !
men det var extremt kul och måste göras om :D

     
det här är bilder ifrån gamla sjukhuset.. sista bilden är på en dörr !
så såg alla dörrar ut.

 

här är bilder ifrån Säters sjukhus kyrkogård !
jag hade inte så många bilder så det fick bli dem här.





det här var något som var bredvid ödekyrkogården som vi var vid på vägen hem.. fick tyvärr inga bilder på kyrkan för jag var så rädd att jag inte kunde göra någonting nästan XD


pussssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0