30 april

Hej !
idag åkte jag, ebba och viktoria till Avesta och köpte skor på skokanonen !




och så var vi in på Ö o B och där köpte jag tre behåar (;



sedan åkte vi hem.. och när vi kom hem så gjorde vi inte så mycket.
efter ett tag träffade vi, Rocío och Lucía (:
så vi satt ute på gräsmattan och busa med hunden och snackade lite och så :D

sedan vid 19.00 tiden kom Lena och Kaj som hade hunden Leo med sig !
och han och Robbie busade hur mycket som helst ;)
då grillade vi och det var hur gott som helst :D:D






klockan 20.15 eller nått sånt åkte jag och viktoria in till bärke och vänta på att den skulle tändas..
så vi stod där ett tag och väntade, sedan kom rocío så vi stod och kollade och efter ett tag, så gick vi runt lite.
typ uppe vid kyrkan och sånt :)
sedan gick vi ner igen, vi 23.00 tiden började dem skjuta raketer och efter det drog, jag, viktoria, lovisa och alexandra hem till Lovisa. :D
efter typ tio minuter gick vi ner till skolan och lämnade rocío, och sedan gick vi alla upp till Lovisa igen :)
vi var där ett tag sedan vid typ 23.30 så åkte jag och viktoria hem.. och kom hem typ 23.45.
då vågade vi inte gå ner i garaget och ställa in moppen så vi lyfte in den i farstun. (;
haha, sedan gick jag upp och kollade lite på tv och sedan somnade :)



hoppas ni hade en jättebra dag !
det hade jag :D

pusssssssar

Kommentarer
Postat av: Miss P

Sv: tack!

2009-05-01 @ 15:55:51
URL: http://dreamsdonotend.blogg.se/
Postat av: Erika

Snygga skor;)

2009-05-01 @ 15:58:47
Postat av: alexandra

haha man vet aldrig vad som finns i garaget XD

2009-05-01 @ 16:37:31
Postat av: RIVETS

härliga bilder!!

2009-05-01 @ 22:46:40
URL: http://rivets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0