9 maj

Hej !
imorse vaknade jag klockan 8 ungefär.
då började vi ta ut alla brädor och skit i trapphuset.
för Kjell skulle komma och så skulle vi köra skräp till soptippen xD
det var fulla flaket på Pic Up'n och fulla släpvagnen :P
Mamma, Fredrik och David åkte med Kjell och slängde allt, då stannade jag hemma och dammsög i hallen.

när dem andra kom hem så städade vi i vardagsrummet och sedan käkade vi :)
det vart - scnitzel och ris, med svampsås och sallad :D
det var gott (y)

sen gick jag och david ut och då vart det att ta kort :D
när vi kom in så åt vi jordgubbar med grädde och kollade på ''another cinderella story'' och den var skitbra jue ;o :P !
och nu sitter jag här :D

här kommer bilder ifrån dagen :)
pic up'n och släpvagnen xD


jordgubbar :D:D !



här kommer några andra bilder :D !







pusssssssssar

Kommentarer
Postat av: Mia

Heej! fina bilder <33

2009-05-10 @ 12:16:45
URL: http://blackrozez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0