Det är för väl att lögnen finns - för tänk om allt man hörde var sant.

Hejhej!
nu ska jag berätta lite om denna vecka :)

jag har varit i skolan den här veckan, så jag och Robin har gått med åttorna.. :)
bara för att vi ska praoa en vecka senare än alla andra!
så nästa vecka så ska jag praoa på Hedgården i Söderbärke, som är ett ålderdoms hem typ!
och veckan därpå så ska både jag och Robin praoa på SVT i falun :D

i tisdags så var jag i stockholm hela dagen!
Jag och Robin var på P!NK!
vi åkte åtta på morgonen, och kom till stockholm vid tio - halv elva typ.
Då åkte vi till city, och shoppade lite ;)
det vart några saker köpta ändå!
  • - Lovika vantar
  • - 2 par örhängen
  • -Linne
  • Film: Patrik 1,5
  • strumpor
och på kvällen sen så fick vi komma in i Globen, men vi väntade ungefär en timme på att hon skulle börja.. Och förbandet hette Evermore. Tillslut så började hon, och i två timmar så satt vi och sjöng med! Fy tusan vad hon var bra :D:D Det var helt klart värt pengarna :D!
kom hem ungefär halv 3 på natten!
Sjukt bra dag/kväll :)

förutom det så har det inte hänt så jätte mycket i veckan, :)

har inget mer att skriva för tillfället!

puss&kram
e'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0