Himlen är oskyldigt blå, djupaste hav likaså. Att regndroppar faller som tårarna gör, det rår inte stjärnorna för. Älskling, jag vet hur det känns, när broar till tryggheten bränns. Fast tiden har jagat, oss in i en vrå. Är himlen så oskyldigt blå!

jag tänker börja med att säga FÖRLÅT för att jag inte har skrivit! Men det har inte blivit av.. :/

här kommer en lista på saker jag gjort och kommer göra :)

  • sovit över med en del av tjejgruppen :) 25/10
  • Tyskland; 26/10-1/11
  • P!nk i GLOBEN med Robin :D 10/11 ÄR FETT PEPP!!!! (Y)
  • Praktik V. 47-48
  • FÖDELSEDAG 26/12
förutom det har jag vart med emma också :)
berättar mer om det snart!

25/10
vi i tjejgruppen sov över i sockenstugan och umgicks och kollade på film! Det var jätte trevligt. Vi hade en ''ledare'' som heter Helena med :) och hennes dotter Levina sov också över med oss :D! Dagen efter åkte jag hem och packade det sista till Tyskland! Har tyvärr inga bilder från kvällen :/

26/10 - 1/11
klockan 00.00 den 26:e kom vi iväg med bilen.. då bar det av till Varberg, för där skulle vi på en färja. vi kom dit klockan 6 på morgonen och färjan gick klockan 9 så vi fick vänta! Men då satt jag och sov mest xD Sen kom vi äntligen på färjan.. och den varade i 4 timmar ungefär. Sen fortsatte vi till Tyskland.. Kommer inte riktigt ihåg när vi kom dit faktiskt, men anyway. Vi bodde dem 3 första nätterna på ett hotell som heter ''Schimmelreiter''.. tyvärr så kommer jag inte ihåg vart det var någonstans :/ Sedan dem två sista nätterna bodde vi i ett hus i Eutin! :D Det vart en del shopping också! Det ska jag ta kort på och lägga ut här när jag har batteri i kameran :)

det kommer troligtvis lite bilder imorgon :)

puss&kram (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0