grängesbergs marknaden och nyckelön !

Hejhejhej :)
igår var jag på grängesbergs marknaden, och det vart lite inköpt !

- 2 par leggins
- palestina sjal
- present till pappa
- väska

nöjd med mina inköp faktiskt :)
när vi åkte hem igen så åkte vi förbi mamma och sen åkte vi till willys.
Där fick jag två filmer och en skiva av ebba och kjell !
Forrest Gump och Hairspray


och en av britney spears gamla skivor :)

Tack så mycket :D


ja idag blev jag väckt klockan 10 ungefär, och vid halv 11 så åkte vi till smedjebacken.. men ebba hade glömt massa saker hemma så vi var tvungna att vända.. så vi kom till smebacken typ halv tolv :P
Iaf, där så köpte Ebba potatis, sen åkte vi ut till nyckelön.. där plockade ebba svamp och så, och jag plockade lite blåbär till mamma :) fast det fanns ingen stor burk så det fick bli en ganska liten :P men men ;)
och blåbären var inte små heller :P och det fanns ÖVERALLT ! :D
vi åkte hem ifrån ön vid fyra nån gång :)
när vi kom hem så satt jag mig här och pluggade.. men nu är jag klar :)



puss&kram
e'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0