opersonlig blogg

hejsan !
nu har det blivit ett uppehåll i bloggandet.. jag har inte haft sån lust att blogga. Men nu är jag här för stunden.. Idag har jag börjat spela Farmville som är ett spel på facebook. haha, jag kunde inte sluta.

min dag ungefär.

vakna
fixa mig
skolan
hem och packa
åka till mamma


det är en liten sammanfattning på dagen.
jag har gjort klart SO läxan och nu ska jag jobba lite matte imorgon och träna på engelska glosorna!
hmm.. vad händer imorgon? det blir väll en typ ''städdag'' tråkigt, MEn sant !

nu till rubriken - jag tycker att min blogg är alldeles för opersonlig.
jag funderar på om jag ska skaffa en ny blogg eller om jag bara ska göra om den här ?
jag ska sova på det.. för nu ska jag dejta kudden !

hoppas eran dag har varit super iaf !

puss&kram

btw: dagens outfit :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0