älskade pappa..

det gör så ont i mitt hjärta att se dig!
du kan inte ana hur många nätter jag gråtit mig till sömns tack vare det..
jag vill inte vara utan dig, men det gör för ont att vara med dig!
hur jag än gör så kommer det gå åt helvete i slutändan.
när du är nykter är du VÄRLDENS BÄSTA PAPPA..
och jag älskar dig!
Men jag orkar faktiskt inte mer..
det här äter upp mig inifrån.
Så mycket jag och syskonen har gått igenom i livet tack vare din jävla alkohol!
tänk alla gånger som jag har hoppats på att du skulle kunna fortsätta vara nykter när du väl var det.
jag behöver dig pappa.. Du anar inte hur mycket jag har försökt att stå på mig.
Men jag orkar inte! Snälla pappa, tänk om du kunde se dig själv genom våra ögon! :(
jag mår dåligt! jag mår fruktansvärt dåligt..
och det finns ett sår i mig som ALDRIG kommer läka.
men jag måste gå vidare ändå.

men min största fasa jag har.. det är att få det där samtalet som säger att min pappa inte finns mer.
Jag skulle inte klara det!
jag älskar dig pappa och kommer alltid göra men jag är inte stark nog.


förlåt.. var tvungen att skriva av mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0