kaffe och THE BASEBALLS! :)

Hejhej!
idag vaknade jag ÅTTA tack vare min bror -.-'
snacka om att jag blir lack.
aja, jag låg och drog mig ända tills typ 10-11 nån gång sen.
Nu sitter jag och dricker kaffe och lyssnar på the baseballs.. ASKALAS!
ska duscha när jag druckit upp kaffet, sen ska jag städa lite tills John kommer.. det ser FÖRJÄVLIGT UT! :s
Eller jag tänker tvinga David och städa eftersom det är han som stökat till ;o!
Och inga gratis sms har jag heller.. asdrygt! :(
och jag bara känner hur lovet börjar närma sig sitt slut.. för det är skola igen om fyra dagar!
aja, nu ska jag försöka vara lite pepp!
älskling kommer ju idag :) <3
nu ska jag strax in i duschen!
puss&kram
e'

jag bju'r på bilden (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0