värdelös uppdatering

sitter i grängesberg, john sitter uppe och spelar och ja vad gör jag.. ingenting typ. Sitter i vardagsrummet och trökar. Sitter och fundrar på massa..

skolan börjar snart, då blir'e pendla till och från västerås varje dag.
smått nervös måste jag säga.
Det kommer att bli en helt ny start!
Det känns bra, fast man kommer sakna kompisarna.
Men skönt att börja om med allt.

Jag vågar inte tänka på framtiden.. det känns så konstigt, känns som att det var nyss jag kom till söderbärke och gick i femman, nu helt plötsligt har man gått ut nian och ska börja gymnasiet. Snacka om att tiden går brutalt fort och jag hinner då fan inte med!
Känns helt offatbart.

Har varken träffat eller pratat med pappa på hundra år känns det som och saknaden är stor, ävenfast det är för mitt eget bästa jag inte hör av mig. För det gör ont.

men med tiden så kommer allt bli bättre. Jag vet det, men det är så konstigt.

men de största gåtorna är, vem var jag? Vem är jag nu? vem kommer jag att bli?
frågor som man inte riktigt kan få svar på.



Du är inte trasig, behöver inte fixas åhnejnej
När priset går upp kommer själen gå ner
Du är inte trasig, behöver inte fixas åhnejnej
Du kan sluta o leta det finns inga fel


slänger in en äckligt gammalbild från morfars 80års fest.


// elaaaiinee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0