one tree hill och kaffe (y)

Hejsan hoppsan!
idag har jag druckit kaffe och setat bänkad framför One tree hill.. Mys!

tidigare så rensade jag lite grejor.. det var verkligen behövligt asså!
imorgon funderar jag på om jag ska ner på Hemma kväll och köpa tredje boxen av One tree hill.. Om jag har tid och lust! jag har iallafall bestämmt att jag ska upp tidigt imorgonbitti och ta en dusch och sen greja lite. Idag fick vi hem nya hyllor och grejor som ska sättas upp imorgon också! så vi har något att göra allt :P Kanske blir att gå ut på en promenad och fota lite också.
Och just nu håller emma på att damp smsa mig! Och det ska jag säga er, driver mig till vansinne!! :s
Jag funderar också på att åka till ebba och kjell någon dag tidigare än det är tänkt. Men har inte bestämmt mig än!
Nej nu ska jag ta en huvudvärkstablett och lägga mig och titta på film tror jag!

puss&kram
elaine'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0