SOMMARLOV

MEN TJA! Äntligen har man sommarlov på riktigt :D !
Så skönt att inte behöva passa en massa tider.
Sitter i grängesberg nu.. varmt som satan äre..
jag och john sitter vid en varsin dator och är osociala med varandra! ;o
Och jag är trött som en gnuuuuuuuuuuuuuu!
Tror tammejfan jag somnar snart ;o
Väntar på att nedladdningen ska bli klar så vi kan börja kolla på kommissarie Späck.
Den verkar skiiiit kul faaaen ;) !
igår på kvällen så följde jag och john med daniel och hans kompisar till kyrkviken, för de skulle bada. Jag kollade bara på, men gick ner i vattnet, och helvete vad varmt och skönt det var asså ! Vart fan sugen på att bada själv, men gjorde inte det.. har inte ens tagit mitt första dopp än. Då äre illa xD !
Men det kommer väl det å :P haha!
Nu ska jag geeka fejjan ett tag till tänkte jag!
Tjarååååååååååh :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0