*

Hejhallå!
Idag var det första ''riktiga'' skoldagen. Det var helt okej :)
jag tror verkligen att jag kommer trivas på den här skolan, är kanon nöjd att jag bytte till smedjebacken.
Fick skjuts hem, då kjell hade varit till vetrinären med mitt lilla marsvin Jojje som avlivades. :( <3
Sen när jag kom hem gjorde jag inte alls mycket, senare så kom ett par från Tyskland och åt med oss.. inte så kul att sitta och inte förstå någonting när alla andra snackar tyska, men men :P haha
Sen efter maten gick jag och Viktoria ut på en promenad med hunden, och nu sitter jag här.
Tänkte slå på en film snart, tror det blir filmen 'spårlöst försvunnen', var så sjukt längesen man såg den :)
Imorgon är jag ledig, skönt :)
och till helgen ska jag till min älskling, och så ska vi fira 18 månader, helt underbart <3
Ciao
ELAINE'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0