Slökväll efter en trökdag :)

hallihallå!
Dagen har varit tråkig som bara f*n.
satt i skolan ända till 4, för att sedan upptäcka att jag ändå inte hade behövt det för att ebba hade kollat på fel dag om ett möte. Lagomt jobbigt, men man överlever det också. Jag hade ju iallafall bra sällskap.. :)
Nu sitter jag hemma hos mamma och kikar på skilda världar. Bästa programmet på länge, älskar gamla serier från 90-talet :D
Imorgon blir det svenska fram till tolv, sen hem och plugga och sen iväg på det därförbannade mötet :P
Nu ska jag fortsätta kolla på programmet.
/ Elaine :)

Kommentarer
Postat av: JULIA-

sv: ja han är riktigt vacker!



Hur är det med dig ? :)

2011-11-28 @ 21:40:15
URL: http://juliaajohanssonlind.webblogg.se/
Postat av: Beautyobsession-en SKÖNHETSBLOGG

åh skilda världar! det var längesen man såg det:P

2011-11-28 @ 23:32:32
URL: http://beautyobsession.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0