30 januari!

Måste bara säga att tiden går så sjukt snabbt! Hela januari har ju för tusan gått. Herregud!
Står inte på förrän det är sommar ute igen (vilket jag tycker ska bli sjukt skönt).
Vintern kom lite senare än den ska i år, men nu är den här så vi fick ju iallafall snö denna vintern också!
Igår så kollade jag på Breaking dawn. Den var kanon bra, nu väntar jag bara på andra delen :)
Just nu sitter jag och tuggar på en lång godis orm och lyssnar på pretty woman med roy orbinson, vilken härlig kväll!
Lär väl lägga mig och sova om ett tag så man kommer upp imorgon, men känner jag mig själv rätt så kommer jag väl inte i säng förrns tolv i allafall. Haha så jävla tyiskt mig!
Nu tänkte jag iallafall slå på en film.
Ha det bäst alla :)
Slänger in låten också ifall nån vill lyssna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0