27 mars

Oj upptäckte nu att jag inte har bloggat på en hel månad!
ujujuj, ä nog bara för att jag har så tråkigt liv. Haha :P
Sitter iaf och lyssnar lite på musik nu, slår kanske på en film snart eller så kollar jag på CSI. Vi får la se vad jag hittar på :)
Skolan idag var väl ganska okej iallafall! Slutade ju tolv så behövde inte va där så jättelänge.
Är så skoltrött så det finns inte.. men snart påsklov iallafall :) skönt det! Sen är det inte långt kvar tills sommarlovet och sen är det bara ett år kvar till studenten. Fasen så skönt. Så det är bara å kämpa på!
vet inte riktigt vad jag ska skriva mer.. hmm..
slänger in ett härligt klipp istället från en av mina favorit filmer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0