10 maj

Hejsan hoppsan!
Vet att jag inte har skrivit på länge igen, men det har blivit så. Har varit ganska upptagen.
Förra helgen var vi ute i Persbo vid ABB Sportstuga och firade älsklingens farfar som har fyllt år. Jag, J och D invigde vårat nya tält. Jädrans så nöjda vi blev :D ett 6 manna tält, 1.95 i takhöjd och golvyta på 17,8 kvadrat meter! Helt underbart med plats och att kunna stå och klä på sig var fan det bästa!
Det var en kanon helg med älsklingen och hans familj och släkt :)
I veckan har det bara varit plugg som har hägrat. Böckerna verkligen ligger och skriker på mig! Haha
Tur det har varit så trökigt väder ändå, då spelar det ju ingen roll om man sitter inne och pluggar :P
veckan har varit lugn ändå :)
Nu ligger jag och lyssnar på musik i sängen och hör hur regnet öser ner utanför.
Tänkte lägga mig och kika på någonting, blir väl förmodligen Gossip girl :)
Har faktiskt puggat hela eftermiddagen så nu förtjänar jag att vila skallen och äta lite choklad ;)
Ha det bäst!
// elaaaiinee
en bild på vårat fantastiska tält :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0