22 maj

Hejåhå!
Dagen idag har varit helt okej. Sitter ute på altanen och pluggar lite nu.. inte det roligaste, men vi har ju underbart väder iallafall! :) hehe.
vet inte vad jag ska hitta på sen, blir väl att greja lite.
Kommer att bli en chill vecka iallafall, imorgon har vi nationellt prov i matte b (kommer gå åt fanders), sen har vi psykologi på eftermiddagen, sedan torsdag-fredag har vi hemstudier, och det ska bli jäkligt skönt :)
Helgen som var spenderade jag med min kärlek, och vi var i sörbo. I fredags åkte vi till Orsa björnpark och då fick jag äntligen se mina efterlängtade snöleoparder. Så finaaa!! Nästan så man blev kär alltså ;) haha.
I helgen vet ag faktiskt inte vad som händer, visar sig väl :)
Nej nu ska jag fortsätta att plugga lite :)
ha det så bra!
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0