27 maj

Hejsan alla glada! alla skitsura med för den delen.
I helgen var jag hos mamma, gick och kikade lite på marknaden lite och hittade en present till J som han fick idag och ett linne och ett par sköna piratbyxor(mjukisar). På fredagen umgicks jag en stund med Ida, och på lördagen Lesty, Tanizia och Jimmy :) på kvällen gick jag ner och umgicks med Bea, Martin och Sofia en stund också.
Haft en trevlig helg.
Nu sitter jag hemma hos baby och gör ingenting. Vi kom nyss hem från Daniel där vi har kollat på mästarnas mästare och käkat tacos :) trevligt som vanligt. Nu taggar vi för nästa helg då det blir ut och campa i vårat ''lilla'' tält ;) hehe!
Hoppas alla har det bra!
/ elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0