28 maj

Tjenare!
Skolan idag var bra, blev klar med Kursen fotografisk bild. Otroligt skönt, och bra betyg hade jag å så jag är as nöjd :)
Efter skolan gick jag hem och pluggade lite med annat skit som behöver göras! Nu sitter jag och kikar på lyxfällan och väntar på att min mat ska tina!
Imorgon blir det skola till 12 sen hem och göra någonting och på onsdag åker vi 2:or och 3:or i OP till säter!
Hoppas på en bra dag iallafall.
Fy fan vad jag skulle vilja åka ifrån Dalarna på sommarlovet. Orkar fan inte vara här längre. Fullt av folk man bara vill spy på. Bläääuuu!
Så trött på allt tjafs och skitsnack. Folk som alltid tror att de är bättre än en själv osvosv.
aja, ska inte sitta å agra mera nu.
Ska gå å titta till maten.
Ha det bra!
/ elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0