24 januari

Men hejåhå!
Nu blev det lång tid utan bloggen igen :) hehe men va gör det?
Tänkte uppdatera lite hur allt ser ut nu.
Går i trean på vård och omsorg i smedjebacken (sämsta skolan i hela universum).
Skolan är väldigt jobbig faktiskt. Men det är tur jag har mina fina vänner :) annars hade jag inte klarat det.
Har iallafall bara rester att jobba med fram tills torsdag nästa vecka eftersom klassen håller på med en kurs jag gjorde när jag gick i ettan i västerås. Ganska skönt faktiskt :)
 
Idag åkte jag in till skolan en sväng och pratade lite vännerna, var meningen jag skulle följa med Henke till borlänge, men är inte så lätt att ta sig hem efter klockan fyra så blev inge av med det. Åkte hem å myste lite med älsklings vovven istället och tänkte städa, men så fort jag reste mig och skulle börja så gick luften ur mig. Hahahah! 
Så satt mig å plugga istället. :)
 
Nu kollar jag på gamla avsnitt av lyxfällan.
Imorgon åker jag in te skolan, sen åker till ludvika för att gå in på banken å så ska jag göra synundersökning för körkortstillståndet. Sen blir det möte lite senare och seen äntligen ska jag till min älskling<3
 
Har inte så mycket mera å skriva nu. Får se hur många månader det tar denna gång innan jag uppdaterar igen ;) hahha
 
/Elaine
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0